El Gremi d’Hotels de Barcelona ha apostat per que la ‘Opportunity Week’, iniciativa llançada aquest divendres per l’Ajuntament de Barcelona per atreure visitants durant la setmana que s’havia de celebrar el Mobile World Congress (MWC), duri més dies i es repeteixi més vegades.
En declaracions a Europa Press, el director general del Gremi d’Hotels, Manel Casals, ha valorat la promoció turística plantejada pel consistori com “una molt bona proposta”.
Casals ha assenyalat que aquesta iniciativa es fa en altres ciutats del món, com Nova York, Miami i Londres; serveix com a “excusa” per promocionar internacionalment destinacions, i incentiva als seus ciutadans a descobrir llocs als quals no solen anar.
Turisme de Barcelona serà l’encarregat d’impulsar la ‘Barcelona Opportunity Week’, amb ofertes per a hotels, restaurants i iniciatives culturals per fer que segueixin venint congressistes de l’MWC i atreure a nous visitants.
El primer tinent d’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha explicat en roda de premsa aquest divendres que l’objectiu d’aquesta iniciativa és “mantenir al màxim” l’activitat prevista per als dies del Mobile i minimitzar l’impacte que poden tenir les cancel·lacions per l’anul·lació del saló.
Casals ha sostingut que no sap si la ‘Opportunity Week’ servirà per reduir les cancel·lacions, però que permetrà llançar “un missatge positiu” sobre la fortalesa de Barcelona.