La revista ‘Time Out’ obrirà el 2024 Time Out Market, un mercat que preveu reunir “el millor” de Barcelona en els àmbits de la gastronomia i la cultura. El projecte ocuparà una superfície de 5.250 metres quadrats i inclourà catorze cuines, un restaurant de servei complet, quatre bars, un espai i escenari per a esdeveniments, un estudi de ràdio i una terrassa exterior amb vistes panoràmiques a la ciutat, el port i el mar.
Es preveu que el mercat obri les portes el primer semestre de l’any que ve al Port Vell, a la terrassa – mirador del centre comercial Maremàgnum, que actualment es troba en procés de remodelació. Els responsables de l’empresa esperen que la posada en marxa contribueixi a dinamitzar l’economia local, atès que, segons les seves previsions, generarà diversitat de llocs de treball i noves oportunitats de promoció per als creadors gastronòmics i culturals de la capital catalana.
El Time Out Market de Barcelona serà el primer d’Espanya i el segon d’Europa. La iniciativa va començar a Lisboa el 2014 i el 2019 va continuar a Miami, Nova York, Boston, Montreal i Chicago. L’any 2021 va arribar a Dubai. També preveu ser properament a Porto, Ciutat del Cap i Vancouver. Els editors de ‘Time Out’ subratllen que l’execució i gestió de cada mercat és 100% local.
El director general d’Estratègia de Time Out Spain, Eduard Voltas, ha subratllat que la voluntat dels impulsors és “ajudar la ciutat a reconquerir el Port Vell” creant “un nou ‘hub’ gastronòmic i cultural”.