Edició 2190

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de juliol del 2024
Edició 2190

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de juliol del 2024

Turisme de Barcelona abandona el lema ‘Visit Barcelona’ en ple debat sobre la saturació a la ciutat

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Turisme de Barcelona aposta per un nou lema per promocionar la ciutat: ‘This is Barcelona’, que es començarà a utilitzar el 22 d’agost coincidint amb la Copa Amèrica. El nou eslògan arriba en ple debat sobre la saturació i deixa enrere el lema ‘Visit Barcelona’, vigent des del 2009. Amb el canvi, l’ens vol acabar amb la promoció “genèrica” de la ciutat i prioritzar la qualitat turística per davant de la quantitat de visitants. Es vol reivindicar allò que ‘és’ la ciutat, com ara les tradicions, l’esport, la gastronomia, els museus o els festivals. Així, es vol fer valdre la imatge de la “Barcelona real i concreta, i no la de postal”, segons ha explicat Mateu Hernández, director general del Consorci, en una trobada amb mitjans.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió