ACN Barcelona – El Grup Mediapro ha obert la seva seu número 50 a Riad, Aràbia Saudita, per “consolidar la seva presència en una zona de clara expansió dins del sector audiovisual”, han destacat en un comunicat. El Grup Mediapro ha desenvolupat projectes a l’Orient Mitjà des del 2000, principalment, a través de la seva divisió de Broadcast Media Services (BMS). Mediapro Gulf, amb Mario Bayarri al capdavant, donarà continuïtat a aquesta presència i impulsarà projectes per a totes les divisions del grup. Mediapro compta ja amb oficines consolidades als Emirats Àrabs i al Marroc i aposta clarament per aquest mercat en plena expansió.
Mario Bayarri ha anunciat l’obertura d’aquesta nova seu a Riad en el marc del World Football Summit que s’ha celebrat aquest dimarts a la capital de l’Aràbia Saudita. Mediapro ha equipat la seva nova seu amb l’última tecnologia broadcast per donar resposta a les peticions dels seus clients a la regió, molt exigents amb la qualitat. Les produccions realitzades comptaran amb professionals altament especialitzats i amb les càmeres especials més sofisticades del moment (4Sky, cinematogràfica, etc.) i amb una unitat mòbil capaç de produir en 4K/3G HDR, i similar a les utilitzades en esdeveniments com l’Euro2024 de futbol celebrada a Alemanya.
El 2024, el nou equip de professionals ja han produït esdeveniments com els tornejos de futbol Riyadh Season Cup, la Saudi Pro-League, el derbi Al Nassr – Al Hilal o la final de la King’s Cup a Jiddah que va sorprendre per l’impressionant desplegament de mitjans tècnics i pel gran resultat.