Edició 2264

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 06 de octubre del 2024
Edició 2264

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 06 de octubre del 2024

La meitat de les llars arriba justa a finals de mes i quatre de cada deu redueix les compres per controlar la despesa

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El 50% de les llars arriba justa a finals de mes i el 40% assegura que va més vegades a comprar però fa compres més petites amb l’objectiu de controlar la despesa amb una cistella de 17,1 productes de mitjana durant l’any passat, un 26% menys que al 2021. Així es desprèn de la cinquena edició del ‘Baròmetre sobre l’evolució del tiquet de compra’ elaborat per AECOC Shopperview en col·laboració amb Gelt Solutions. “El consumidor tracta així de controlar millor el seu pressupost, buscant un consum més racional, planificat i de cistelles més petites”, assenyala la responsable d’estudis de Shopperview d’AECOC, Marta Munné.

Així mateix, en la 13a edició del ‘Baròmetre comportament i compra de consum’ elaborat per AECOC Shopperview apunta que el 35% dels consumidors gasta més en productes de gran consum que l’any passat i que cada vegada més consumidors aposten per la marca del distribuïdor.

Publicitat

La marca de la distribució està fidelitzant els seus clients, ja que el 63% dels consumidors es mostra molt satisfet amb la compra d’aquest tipus de producte. El 54% dels consumidors comenta que seguirà comprant majoritàriament els productes de la marca de la distribució que ha provat i li agrada, mentre que el 37% dels consumidors expressa la seva voluntat de combinar aquests productes amb aquells de la marca del fabricant que comprava anteriorment.

Pel que fa les preferències de compra, l’estudi també mostra canvis en l’elecció de l’establiment, De fet, el 51% dels consumidors declara que ara acudeix més a botigues que predomina la marca de la distribució mentre que el percentatge de compradors que està molt satisfet amb aquest tipus d’establiments puja fins al 54%.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió