Edició 2476

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 06 de maig del 2025
Edició 2476

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 06 de maig del 2025

El periodista Josep Lluís Micó pren el relleu de Marc Marcè com a director del diari Regió7

|

- Publicitat -

ACN Manresa – El periodista valencià Josep Lluís Micó serà el nou director del diari Regió7 i pren el relleu al periodista manresà Marc Marcè, que ostentava el càrrec des de feia 18 anys. Segons informa el mateix rotatiu, Micó -nascut el 1984 a la Font de la Figuera- assumirà el càrrec el proper dia 2 de setembre. Micó és doctor per la Universitat Politècnica de València i catedràtic de la Universitat Ramon Llull, d’on ha estat degà i director de departament. En aquesta nova etapa, el fins ara director del diari es mantindrà com a membre de l’equip, on continuarà elaborant continguts periodístics i articles d’opinió, i seguirà sent membre del consell assessor.

Segons informa el Regió7, Josep Lluís Micó té una àmplia experiència en la premsa local i regional i és especialista en comunicació digital. S’incorpora a la capçalera manresana amb la missió “d’aprofundir en l’evolució digital de la capçalera conservant els valors del periodisme local que han convertir Regió7 en líder del nostre territori i preservant sempre el seu arrelament a la Catalunya Central”. El nou responsable té també l’encàrrec de crear una redacció compartida en català de Prensa Ibérica per dotar de continguts periodístics els mitjans del grup a Catalunya:<strong> </strong>El Periódico, Regió7, Diari de Girona i el setmanari Empordà.

Publicitat

Marc Marcè (Manresa, 1963), vinculat a Regió7 des de 1984, ha estat el director amb més temps en el càrrec de la premsa diària catalana, segons informa el mateix rotatiu. En la nova etapa, asseguren, es mantindrà com a membre de l’equip del diari, on continuarà elaborant continguts periodístics i articles d’opinió. També seguirà sent membre del consell assessor.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió