Edició 2190

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de juliol del 2024
Edició 2190

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de juliol del 2024

El Govern i el Barça renoven per a quatre anys més l’acord per impulsar la marca Catalunya al món

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent, i la president del Barça, Joan Laporta, han renovat l’acord entre l’Agència Catalana de Turisme i el club blaugrana per potenciar el posicionament de Catalunya arreu del món, en sintonia amb el model turístic definit en el Compromís nacional per un turisme responsable, segons ha informat el Departament d’Empresa. Concretament, recull que el turisme generi un impacte positiu, amb l’arribada desestacionalitzada de visitants, l’increment de la despesa, i el repartiment dels fluxos turístics per tot el territori, a més de diversificar l’oferta. A banda, l’acord també inclou incentivar la comercialització a l’exterior, impulsant la imatge de Catalunya com a destinació de negocis de primer ordre.

Les dues parts han decidit renovar l’acord després del bon resultat dels acords d’anys anteriors i s’han compromès a mantenir-lo fins a l’any 2028.

Publicitat

“El Barça és més que un club que ens ajuda a projectar Catalunya, a projectar la identitat catalana al món”, ha assenyalat el conseller d’Empresa, que ha destacat els valors que projecta el club blaugrana vinculats a “una història d’èxits, al creixement del futbol femení, a esportistes de referència mundial, a valors i a sentiments”.

Per la seva banda, el president del Barça, Joan Laporta, ha assegurat que amb la renovació de l’acord el club “ratifica una vegada més la voluntat de continuar sent ambaixador de Catalunya al món”. “El Barça és un pol d’atracció per a l’economia del país i aquesta entesa permetrà reforçar les sinergies que ja existeixen i crear-ne de noves amb agents socials, culturals i econòmics d’àmbit internacional”, ha afegit.

En el marc de la col·laboració entre l’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona, la marca turística Catalunya estarà visible en diversos suports gràfics presents a la gira d’estiu: els polos de passeig dels jugadors i del cos tècnic de l’equip, les tanques en els camps d’entrenament, i el fons de les rodes de premsa del Barça. Es podrà veure des del 28 de juliol, quan el conjunt blaugrana sortirà de Barcelona per iniciar la gira, fins el 6 d’agost, dia en què es jugarà el darrer partit. Així mateix, com a novetat en aquesta gira es farà difusió de la destinació al mercat estatunidenc a Barça One, la nova plataforma de streaming del FC Barcelona, durant els dies de la gira.

Addicionalment, s’organitzaran dues presentacions el 3 d’agost a Nova Jersey, coincidint amb el partit entre el FC Barcelona i el Reial Madrid al Metlife Stadium. Una primera presentació, organitzada per l’ACT, vetllarà per incrementar l’interès per la destinació Catalunya en els àmbits del turisme MICE o de negocis i el vacacional entre agents de viatges i operadors turístics americans. La segona, encapçalada per ACCIÓ -l’agència per a la competitivitat de l’empresa-, buscarà posicionar Catalunya com a destinació d’inversions del teixit empresarial americà a Catalunya entre grans empreses d’aquell país.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió