Edició 2294

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 05 de novembre del 2024
Edició 2294

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 05 de novembre del 2024

El Govern aprova la licitació dels acords marc de publicitat institucional per al període 2025-2027

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El Govern ha aprovat autoritzar el Departament de la Presidència a iniciar els tràmits per a la licitació i adjudicació de dos nous acords marc de publicitat institucional als mitjans de comunicació per al període 2025-2027, amb possibilitat de prorrogar-los un any més. Els acords marc inclouran els serveis de gestió, inserció publicitària, per conceptualització creativa, estratègia de comunicació, disseny gràfic i producció de campanyes. Segons l’executiu, aquests acords marc cerquen “assegurar la transparència i la qualitat en la difusió de missatges institucionals”, així com “optimitzar el cost dels espais publicitaris”.

L’acord aprovat també fixa els criteris per al desenvolupament de les campanyes de publicitat institucional de tota l’Administració de la Generalitat, inclosos els ens o organismes que en depenen.

Publicitat

Concretament, els acords són el que inclou els serveis de gestió i inserció de publicitat institucional en mitjans de comunicació i, com a novetat, el que inclou els serveis de conceptualització creativa, estratègia de comunicació, disseny i producció de campanyes de publicitat. Aquest nou acord marc té l’objectiu establir uns criteris mínims que han de complir les agències creatives i homogeneïtzar la qualitat i els costos de producció publicitària dels departaments de la Generalitat.

També estableix els criteris per desenvolupar les campanyes de publicitat institucional. Entre d’altres, recull el decret que fixa que la Direcció General de Difusió serà l’òrgan competent en matèria de publicitat institucional, que validarà, de manera consensuada, les campanyes i vetllarà perquè es compleixin els criteris de disseny i planificació de la inserció publicitària de tots els departaments de l’Administració o altres organismes i entitats que en depenen.

L’acord també estipula que els departaments, organismes i entitats han de comunicar a Difusió el pla anual de campanyes, informar de les que puguin sorgir durant l’any que no estiguin previstes en el pla anual, i consensuar conjuntament els productes abans que apareguin als mitjans.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió