Edició 2481

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 11 de maig del 2025
Edició 2481

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 11 de maig del 2025

El Centre Cultural-Llibreria Blanquerna celebrarà Sant Jordi a Madrid amb una jornada de programació cultural

|

- Publicitat -

ACN Madrid – El Centre Cultural-Llibreria Blanquerna celebrarà diumenge a Madrid la diada de Sant Jordi sota el lema ‘Abraça la lectura’ i acollirà una programació cultural al llarg de tota la jornada. L’activitat que donarà el tret de sortida és una “classe zero” de llengua catalana “adreçada a tothom que vulgui capbussar-s’hi”, que es farà a les 11 hores, i el dia culminarà amb el concert a les 19 hores de l’artista aranesa Alidé Sans. El Centre Cultural-Llibreria Blanquerna oferirà llibres i roses en horari sense interrupció i instal·larà una parada de llibres al carrer.

Una hora després de la “classe zero” de català, es farà un concurs de microrelats en català d’infants i joves i hi haurà una activitat infantil a càrrec del grup Més Tumàcat (Tumàcat Music Xou).

Publicitat

A les 13 h, Blanquerna acollirà un tast gastronòmic amb una selecció de productes amb la col·laboració d’ACCIÓ – Agència per la Competitivitat de l’Empresa. A les 18.30 h es farà un segon tast gastronòmic.

Els alumnes de català B2 faran una lectura dramatitzada a les 17 h titulada “Però és una rosa o un llibre?” i a les 18 h se celebrarà un concurs de microrelats en català i en occità aranès. El concert d’Alidé Sans posarà punt final a les activitats.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió