Manté les seves previsions pel 2025, la companyia catalana ressalta l’augment dels ingressos a Amèrica i l’Àsia
La companyia catalana de perfumeria Puig ha registrat 1.206 milions d’euros de vendes netes durant el primer trimestre de l’any, un 7,5% més respecte del mateix període de l’any passat. En un comunicat, la multinacional ha ressaltat l’augment dels ingressos a Amèrica (+11,8%) i l’Àsia (+13,2%), per sobre de la mitjana. Per segments, l’únic que va empitjorar els resultats respecte de l’any passat va ser el maquillatge (-6%). En canvi, les fragàncies i la moda van millorar un 10,4% -representen pràcticament tres quartes parts del total de vendes- i la cura de la pell ho va fer un 7,2%. Puig no ha facilitat xifres de beneficis. La firma manté les seves previsions econòmiques per aquest 2025, tot i el context macroeconòmic “complex”. Segueixen oblidant la llengua del seu país.
Puig augmenta les seves vendes però segueix amagant la llengua catalana en els seus productes
Malgrat guanyen molts milions són incapaços de promocionar la llengua del seu país

|
- Publicitat -
Publicitat