Ciudadanos ha acabat de confirmar la seva decadència amb el tret de sortida de la campanya de les eleccions del 14-F, gairebé al nivell de la darrera campanya d’Albert Rivera, que va enfonsar els taronges al Congreso. Les imatges que acompanyen el lema “Vota Abrazo” han estat molt comentades i parodiades a Twitter, per l’estranya manera amb la qual els protagonistes de la fotografia s’abracen a ells mateixos, tot fent una ganyota.
Desenes de retocs amb Photoshop per crear mems i paròdies divertides de les peculiars fotografies han omplert Twitter, però n’hi ha una que destaca la “mandra” que han tingut els creadors de la campanya per buscar més adequadament aquesta “abraçada a un mateix”. En un fil a Twitter, un usuari explica que la imatge està extreta de la plataforma Shutterstock, i convida el grup taronja a esforçar-se una mica més en la seva recerca, ja que la mateixa persona que apareix a la fotografia, té altres exemples simulant exactament el mateix però sense la necessitat de forçar la cara. El 14-F dirà si Ciudadanos s’enfonsa encara més, però sens dubte aquesta imatge de campanya no convida a guanyar adeptes.
Esta por ejemplo, sería un pelín mejor… pic.twitter.com/yxHkPVrrjv
— Chema García (@ugh_fm) January 29, 2021