Edició 2195

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 29 de juliol del 2024
Edició 2195

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 29 de juliol del 2024

Somiar Truites

|

- Publicitat -

La Opinió dels Sr. Antonio Torres, Assessor de Comunicació de la Plataforma “NO” a la Variant Nord de La Bisbal d’Empordà, “fent una crida al sentit comú,” (30-8-2008), posa de manifest , (i per cert molt important ), que es “visitant assidu dels Baix Empordà”; això vol dir que el seu tarannar i el seus interessos no son al Baix Empordà i per descomptat, tampoc a La Bisbal, que això no vol dir que no tingui dret a defensar o oposar-se a la opció que ell cregui que pot ser la mes convenient per tota la comarca del baix Empordà ; però ara que La Bisbal ja no te “Problemes de trànsit” gràcies al tant criticat vial i l’Avinguda del President Irla , no crec que hi hagi cap motiu per part de ningú que no sigui l’interès del Sr. Nadal que un cop i altre cop, diu que ell la vol fer; perquè vol fer una anella de les Gavarres , que comuniqui directament l’autopista i Girona amb el sector de Begur, perquè Palamós ja es comunica per el sector de Santa Cristina, des de Maçanet.

Publicitat

Parla d’Europa com exemple , quan fa referència als túnels, però ningú “fot el camp al país de les “meravelles”, i fa referència a la visió de futur i exposa la conveniència de foradar les Gavarres ; no seria somiar despert, si això ho hagués plantejat als Germans Nadal , passant per els ecologistes, quan varen entrar al govern, i abans d’esmicolar bona part del Baix Empordà.

També diu que per no tenir de fer cua per arribar al lloc , moltes vegades passava per la Ganga fent una reflexió en el cas de convenir foradar les Gavarres en un projecte futur ,amb el reconeixement de que es el traçat mes curt; i jo voldria preguntar-li , si no creu que hagués sigut molt millor adequar la Ganga i Santa Pellaia , connectant L’Eix amb Begur, i Calonge amb la Jonquera, en comptes d’esmicolar tot el baix Empordà com s’està fent amb l’oposició de la majoria dels ciutadans, aprofitant i millorant allò que ja tenim . i que hem de continuar conservant sense que sigui aprofitat , i que portarà mes problemes que beneficis per manca de previsions o de recursos.

A la “Plana riallera” , que es troba,” vora els serrats i arran del mar”, que vostè fa referència i, també inclou tot el traçat de la variant sud , i no es menys important que el tram Nord, que també hi ha prous elements per la oposició, i es per això que jo personalment estic en contra de quelcom variant, i sobretot ara que a La Bisbal ja no hi ha problemes de trànsit , tot i ser conscient que es pot millorar, però aprofitant els camins que tenim fets , i saber que els pobles vins que son els perjudicats , cap, vol cap variant, segons soc pogut comprovar en els dos actes celebrats a Cruïlles i a Corsa., últimament, que espero que a La bisbal, el dia 19-9-08 , els ciutadans també es manifestin en contra , tot i que el govern municipal es manifesta per la opció Sud, que m’agradaria que expliquessin quin serà el preu del suport a la prepotència ,imposada per part del Departament de Política Territorial , i la Direcció General de Carreteres de La Generalitat de Catalunya.

Publicitat

Opinió

Subscriu-te al canal de WhatsApp

Minut a Minut