El passat 31 de juliol hi va haver als trens de rodalies de tot Catalunya una vaga parcial del sindicat CGT per tal de reivindicar més personal a les estacions i una millora de les condicions laborals. Em sembla correcte. El que ja no em sembla tan correcte és la manca endèmica d'informació al usuari – tant sio hi ha i no hi ha vagues- per part del conglomerat RENFE/ADIF; això, almenys a les línies RG1 i R11 ( al tram gironí)..
En aquest sentit , no puc entendre perquè en les pantalles , en els monitors s'anuncien trens que passaran , i al cap de 1/2 hora aquests mateixos trens són suprimits . Això el el que em va passar a mi el 31/07/2019 a l'estació de llançà (Alt Empordà). Un servidor volia agafar el tren MD de la línia R11 de Barcelona Sants cap a Portbou que passa per Llançà a les 12:29 hores; a le s12:00 h. Aquest tren s'anunciava que passara normalment en el monitor informatiu de l'estació, però al cap de 5 minuts va desapareixer de la pantalla i l'esmentat tren no va passat . Per altra banda , la informació de la R11 i RG1 que es dona per twitter és molt deficient, ja que el retards i/o incidències s'anuncien al cap de 4 o 5 hores que han succeeït .