Edició 2194

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 28 de juliol del 2024
Edició 2194

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 28 de juliol del 2024

Politiques de subvencions

|

- Publicitat -

Polítiques de subvencions
Tal i com ja estava cantat , les subvencions aportades per part del govern al sector automobilístic , ja esta donant el fruit que els ciutadans que tenen mes problemes intuïen , que els únics beneficiaris serien els que no tenen cap problema per comprar el cotxe ; dons fins i tot , han aprofitat fer el canvi mes aviat per no perdre aquesta oportunitat, , tal com va dir una dona a les cameres de TV, que l’estalvi aconseguit , facilitat per el govern i el concessionari , era de uns 5.500€, pagant al contat i amb diner de curs legal, que segons sembla , es el sistema emprat per la majoria de les operacions que s’han portat a terme des de la posada en circulació de la subvenció ; però lo mes lamentable es , que no s’ha augmentat la producció , però si que s’ha augmentat els acomiadaments , i mes que augmentaran ,segons Nissan i Seat.
¿ Es aquest el fruit que tothom esperava dels milers de milions que el Govern del Sr. Zapatero a posat a disposició de totes aquestes empreses , en detriment dels petits empresaris i autònoms d’arreu de l’estat?; però compta que ara s’intentarà esmenar el desastre , acabant d’esclafar als mes febles amb l’augment del combustible, el tabac i d’altres articles de consum , com si els mileuristes i els menyspreats jubilats, no tinguin dret a fumar i a fer us del seu cotxe , que de ben segur , que molts tenen , adquirit en els seus anys d’activitat laboral., que tot i les mesures de subvenció del govern mai el podrà canviar.
Informació periodística: “”El nou ministre de Foment, José Blanco, ha transformat d’idea en promesa la línia orbital ferroviària del Garraf al Maresme a través del Vallès. Ahir, en la seva nova vinguda a Barcelona, aquest cop per presentar en societat el pla de rodalies, anunciava que el ministeri executarà amb els seus diners aquesta infrastructura faraònica i no la deixarà només com un projecte amb els estudis fets pel 2015 com estava previst. L’obra trenca el sostre dels 4.000 milions d’inversió a rodalies.””
Davant d’aquestes perspectives de lògic creixement en el sector ferroviari, a mi se’m fa molt difícil d’entendre el perquè no es pot promoure , potenciar i subvencionar a empreses per a la fabricació i construcció d’elements per fer maquines i vagons de tren , a fi de no tenir de comprar-los a altres països ; no voldria pensar , que igual com passa amb la llet i altres productes dels ramaders i agricultors d’aquest país , que tampoc es poden construir masses vagons i maquines de tren , perquè la CEE no ho permet, però si pot entrar de tot i d’arreu .
Si Europa ha de ser qui disposi quan podem riure ho quan hem de plorar , jo no vull ser Europeu , vull ser català, de la Catalunya que forma part de la Península Ibèrica.
Màrius Viella La Bisbal d’Empordà 26-6-2009 T/. 972640762

Publicitat

Opinió

Subscriu-te al canal de WhatsApp

Minut a Minut