Polítiques de subvencions
Tal i com ja estava cantat , les subvencions aportades per part del govern al sector automobilístic , ja esta donant el fruit que els ciutadans que tenen mes problemes intuïen , que els únics beneficiaris serien els que no tenen cap problema per comprar el cotxe ; dons fins i tot , han aprofitat fer el canvi mes aviat per no perdre aquesta oportunitat, , tal com va dir una dona a les cameres de TV, que l’estalvi aconseguit , facilitat per el govern i el concessionari , era de uns 5.500€, pagant al contat i amb diner de curs legal, que segons sembla , es el sistema emprat per la majoria de les operacions que s’han portat a terme des de la posada en circulació de la subvenció ; però lo mes lamentable es , que no s’ha augmentat la producció , però si que s’ha augmentat els acomiadaments , i mes que augmentaran ,segons Nissan i Seat.
¿ Es aquest el fruit que tothom esperava dels milers de milions que el Govern del Sr. Zapatero a posat a disposició de totes aquestes empreses , en detriment dels petits empresaris i autònoms d’arreu de l’estat?; però compta que ara s’intentarà esmenar el desastre , acabant d’esclafar als mes febles amb l’augment del combustible, el tabac i d’altres articles de consum , com si els mileuristes i els menyspreats jubilats, no tinguin dret a fumar i a fer us del seu cotxe , que de ben segur , que molts tenen , adquirit en els seus anys d’activitat laboral., que tot i les mesures de subvenció del govern mai el podrà canviar.
Informació periodística: “”El nou ministre de Foment, José Blanco, ha transformat d’idea en promesa la línia orbital ferroviària del Garraf al Maresme a través del Vallès. Ahir, en la seva nova vinguda a Barcelona, aquest cop per presentar en societat el pla de rodalies, anunciava que el ministeri executarà amb els seus diners aquesta infrastructura faraònica i no la deixarà només com un projecte amb els estudis fets pel 2015 com estava previst. L’obra trenca el sostre dels 4.000 milions d’inversió a rodalies.””
Davant d’aquestes perspectives de lògic creixement en el sector ferroviari, a mi se’m fa molt difícil d’entendre el perquè no es pot promoure , potenciar i subvencionar a empreses per a la fabricació i construcció d’elements per fer maquines i vagons de tren , a fi de no tenir de comprar-los a altres països ; no voldria pensar , que igual com passa amb la llet i altres productes dels ramaders i agricultors d’aquest país , que tampoc es poden construir masses vagons i maquines de tren , perquè la CEE no ho permet, però si pot entrar de tot i d’arreu .
Si Europa ha de ser qui disposi quan podem riure ho quan hem de plorar , jo no vull ser Europeu , vull ser català, de la Catalunya que forma part de la Península Ibèrica.
Màrius Viella La Bisbal d’Empordà 26-6-2009 T/. 972640762
Politiques de subvencions
|
- Publicitat -
Publicitat