A cops, el comerç es queixa de les poques vendes i que la gent se’n va a altres ciutats a comprar, sovint el que no troben, i o potser, a un preu més competent.
Per això, us parlo de comprar i el preu de la mida.
És increïble, que avui dia, el comerç, no s’especialitzi més i millor, adaptant-se a gustos i mides.
Jo mateix, he comprovat, que, en ciutats fins, més o menys, els 40000 habitants, sovint és quasi o bé impossible trobar talles grans de sabates, bambes, i roba ( algo hi ha ), però algo d’esportiva.
Com el cas us he explicat, passa amb altres articles, és clar, són factors, que deriven les compres a comerços externs o millor dir, a altes llocs propers que si responen a les citades necessitats; a cops inclòs, llocs més petits trobem de tot.
Per tant, per millorar l’economia, cal millorar el comerç i la seva qualitat en productes, quantitat, mides i preus més raonables.
A l'igual, que, com ja he dit en altres escrits, e que ajudaria molt a comerços, és digitalitzar estocs, compres i vendes, i o tenir espais de venda en línia – món web e-comerç.
Podrien competir més en preus, tot i ampliar pla d’entrega, però a canvi millor preu i temps per localitzar i provenir-se del producte, per després vendre’l.
Han sigut exemples, per reclamar, actualitzar negocis – comerços, reinventar i adaptar-se ales noves necessitats.