Subvencions al sectors automòbil i motocicletes
Tant s’hi val la quantitat de les subvencions ; perquè cap solucionarà els problemes reals de la crisi que aquest país esta submergit , tant Espanya com Catalunya; s’està malbaratant els diners que podrien endegar noves vies de creació de llocs de treball , tenint en compta que una gran part dels aturats , serien molt feliços si tinguessin l’oportunitat de desenvolupar la tasca que tant important es per el medi ambient , i que tants diners esta costant , com es la neteja dels boscos; per la possibilitat de reactivar l’activitat laboral dels aturats , crec que es hora de estudiar i posar fil a l’agulla , de com es pot aprofitar el sotabosc , per la producció d’energia , que a l’hora posarà en marxa tota una xarxa d’activitats , en el proveïment de material i eines , que de quelcom manera també crearà llocs de treball , que d’aquesta manera es podria intentar reactivar aquesta cadena, que malauradament s’ha trencat per una mala gestió en el sector bancari, i amb els descontrol dels governs , influïts per el sector l’especulador.
S’han de fer números , i considerar el que es pot fer, amb els diners que quatre milions d’aturats amb tot el dret, cobren per no fer res ; no son les subvencions que han de solucionar els problemes de les empreses , sinó el nous projectes de productivitat , que de ben segur que algun benefici aportarà a la societat , que el permetrà canviar el cotxe , que correspon al sector incentivar la compra o canvi de vehicle ; en el mon industrial i alimentari, en termes generals , quan la competència marca camins , no queda mes remei que reduir beneficis , i esperar temps millors , i això es lo que ha de fer el sector automobilístic , rebaixar els preus , i no voler viure dels favors dels governs , que no fan altre cosa que malbaratar el diner de tots els contribuents, per no solucionar els problemes , ni crear cap lloc de treball.
S’ha de potenciar la indústria metal·lúrgica en al fabricació i construcció d’elements i material per la construcció de maquines i vagons de tren , tant de a passatgers com de transport de mercaderies , per a llarc i curt recorregut , que es el futur del desenvolupament social i econòmic d’aquest país , si tenim en compta que la producció es de gran importància que es porti a terme a casa nostre , en comptes de tenir-ho de comprar als països veïns; ja es hora que intentem caminar sols , i que portem la iniciativa ,tenint en compta els llocs de treball que es poden crear.
Crec que a Europa no pintarem mai res , si no tenim els nostre problemes solucionats des de dintre , i això s’ha d’aconseguir mirant mes enllà del nas , vetllant per els interessos generals dels ciutadans i que tothom sigui responsable dels seus errors.
Els paraigües que ofereix la banca quan fa sol no mereixen cap consideració , si quan plou els requisen; això vol dir que els problemes que diuen tenir , no es poden atribuir als incauts hipotecats , sinó a la seva gestió especuladora , que ha sobrepassat els límits de la intel·ligència .
Màrius Viella La Bisbal d’Empordà 26-5-2009 T/.972640762
malbaratar els diners
|
- Publicitat -
Publicitat