Edició 2192

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 26 de juliol del 2024
Edició 2192

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 26 de juliol del 2024

La realitat exasperant de la telefonía móbil

|

- Publicitat -

Sóc  un sacrificat usuari de la companyia Movistar i estic molt fartamb les problemàtiques,algunes gairebé  metafísiques, que tinc amb el meu mòbil, desprès  de pagar, religiosament, un dineral  cada mes. Està  molt bé  això  de la telefonia digital, però les empreses que ho gestionen són un desastre. us en faig “cinc cèntims”. 

Publicitat

1/..  Per què aquestes companyies t'inclouen  en la factura uns productes que un no has demanat?  2. S'ha acabat el “roaming”, però  les trucades de proximitat amb  la Catalunya Nord continuen essent a preu d'or. 3. El servei d'atenció al públic  d'aquestes companyies  és  molt deficient; en el cas de Movistar   vaig a  fer una consulta a una de les botigues Movistar – i en el 90% de les vegades et diuen que no.poden solucionar res i que  s’ha de trucar  al telèfon  d'informació gratuït  del 1004, el qual t'exaspera, ja que  gairebé sempre està col.lapssat.

Publicitat

Opinió

Subscriu-te al canal de WhatsApp

Minut a Minut