Tot val molts diners i mai sabrem el valor real de les obres que els diferents governs han portat , porten i portaran a terme , això que ningú ho posi en dubta; com tampoc es pot obligar als governs que s’escatimin esforços en l’execució dels projectes , però si que s’ha d’exigir que aquests siguin els que mes avantatges , beneficis i benestar aportin als ciutadans , amb el mínim de perjudici territorial i ecològic possible , que tots sabem que sempre algú i alguna cosa s’ha de sacrificar, però que en democràcia s’ha de consensuar, i aquí es a on rau el greu problema que a generat el mal anomenat projecte de la Variant de La Bisbal; que desprès de tants anys que l’administració l’ha tingut dormin i entretingut , amb un plantejament que en el seu moment fou considerat el mes convenient per la comarca, de sobte i sense donar opcions als ciutadans i als pobles veïns afectats i perjudicats( perquè son els que mes terme municipal perdran,) , a poder decidir ho proposar amb temps suficient la necessitat o conveniència de la construcció d’aquesta autovia ,que el Sr. Nadal vol i diu que s’ha de fer, i que només te dues avantatges positives , i que no son precisament per els ciutadans afectats , sinó per els constructors , i per els automobilistes , que des de Girona a Calella de Palafrugell o a Pals s’hi podrà anar amb “tant sols quaranta-cinc minuts”,; si això es equivalent a la gran despesa publica , i al greu esmicolament del territori, quan tenim moltisimes mes opcions per apaivagar el problema que ja no existeix , crec que es per fer una reflexió ara que encara i som a temps . Tot i que com tantes vagades he dit , que no vull cap variant per La Bisbal, en el cas de tenir de d’assumir-ne una , jo proposo un “viaducte” entre Corsa i Casavells , que connecti Terra Negra, fins arribar a tocar el cementiri de Castell d’Empordà , i connectar amb la Rodona de Canapost , eixamplar la carretera fins a la Rodona de Vulpellch, i fins aquí s’ha arribat , i s’acaba la Variant de La Bisbal, perquè de problema no n’hi ha cap ; però si que s’ha de fer amb urgència es la millora dels transports públics ,principalment els ferroviaris. Però mentre aquests arriben millorar les línies d’autobusos.
Esmena : de ben segur que algú haurà rebut aquest mateix comentari , en que erròniament dic estar “favor de una autovia entre Corsa i Casavells , quan volia dir Un Viaducte”.