Edició 2195

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 29 de juliol del 2024
Edició 2195

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 29 de juliol del 2024

Inversions amb diner públic

|

- Publicitat -

Tot val molts diners i mai sabrem el valor real de les obres que els diferents governs han portat , porten i portaran a terme , això que ningú ho posi en dubta; com tampoc es pot obligar als governs que s’escatimin esforços en l’execució dels projectes , però si que s’ha d’exigir que aquests siguin els que mes avantatges , beneficis i benestar aportin als ciutadans , amb el mínim de perjudici territorial i ecològic possible , que tots sabem que sempre algú i alguna cosa s’ha de sacrificar, però que en democràcia s’ha de consensuar, i aquí es a on rau el greu problema que a generat el mal anomenat projecte de la Variant de La Bisbal; que desprès de tants anys que l’administració l’ha tingut dormin i entretingut , amb un plantejament que en el seu moment fou considerat el mes convenient per la comarca, de sobte i sense donar opcions als ciutadans i als pobles veïns afectats i perjudicats( perquè son els que mes terme municipal perdran,) , a poder decidir ho proposar amb temps suficient la necessitat o conveniència de la construcció d’aquesta autovia ,que el Sr. Nadal vol i diu que s’ha de fer, i que només te dues avantatges positives , i que no son precisament per els ciutadans afectats , sinó per els constructors , i per els automobilistes , que des de Girona a Calella de Palafrugell o a Pals s’hi podrà anar amb “tant sols quaranta-cinc minuts”,; si això es equivalent a la gran despesa publica , i al greu esmicolament del territori, quan tenim moltisimes mes opcions per apaivagar el problema que ja no existeix , crec que es per fer una reflexió ara que encara i som a temps . Tot i que com tantes vagades he dit , que no vull cap variant per La Bisbal, en el cas de tenir de d’assumir-ne una , jo proposo un “viaducte” entre Corsa i Casavells , que connecti Terra Negra, fins arribar a tocar el cementiri de Castell d’Empordà , i connectar amb la Rodona de Canapost , eixamplar la carretera fins a la Rodona de Vulpellch, i fins aquí s’ha arribat , i s’acaba la Variant de La Bisbal, perquè de problema no n’hi ha cap ; però si que s’ha de fer amb urgència es la millora dels transports públics ,principalment els ferroviaris. Però mentre aquests arriben millorar les línies d’autobusos.

Publicitat

Esmena : de ben segur que algú haurà rebut aquest mateix comentari , en que erròniament dic estar “favor de una autovia entre Corsa i Casavells , quan volia dir Un Viaducte”.

Publicitat

Opinió

Subscriu-te al canal de WhatsApp

Minut a Minut