Edició 2311

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 22 de novembre del 2024
Edició 2311

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 22 de novembre del 2024

Twitter es burla massivament de C’s: ‘trending topic’ la campanya contra la seva agressivitat envers els llaços grocs

L'etiqueta #riveraquitameeste convida Albert Rivera a anar arreu d'Espanya a treure llaços

|

- Publicitat -

Una campanya a Twitter amb l’etiqueta #riveraquitameeste convida el líder de Ciutadans, Albert Rivera, a anar a indrets d’arreu d’Espanya a treure llaços grocs. La campanya, que compta entre els seus impulsors amb l’escriptora Cristina Fallaràs, ha recollit fins ara 38.000 piulades i s’ha convertit en trending tòpic (és a dir un dels temes més comentats).

Publicitat

Els textos contenen missatges entre irònics i reivindicatius, i majoritàriament defensen la llibertat d’expressió de les persones que es solidaritzen amb els presos polítics i els exiliats mitjançant aquest símbol. Una tuitaire de Madrid, per exemple, mostra una fotografia d’una tanca del parc del Retiro plena de llaços grocs, acompanyada d’un text on convida a posar-ne i afirma que “no es tracta d’independència, sinó de justícia i democràcia”.

Una altra usuària de la xarxa social se suma a la campanya amb una piulada amb l’etiqueta i un text en què diu: “Soc andalusa, no soc independentista però dono suport total a que els catalans que així ho vulgui puguin demanar la llibertat dels seus polítics empresonats. Rivera i Arrimadas són un perill per a la nostra democràcia”.

La campanya s’ha posat en marxa després que aquest dimecres Albert Rivera i Inés Arrimadas convoquessin els mitjans de comunicació per recollir el moment en què ells mateixos treien llaços grocs a Alella (Maresme). A la tarda van participar en una concentració de suport a la dona que va ser agredida el cap de setmana mentre retirava llaços grocs al Parc de la Ciutadella de Barcelona. Durant la concentració, alguns participants van agredir un càmera de Telemadrid en confondre’l per un treballador de TV3.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Minut a Minut