La imatge del PP no passa pel seu millor moment. La corrupció, la pèrdua del govern per una moció de censura, les últimes enquestes electorals i l’ombra de Vox menjant-se el seu terreny electoral han minat el paper del partit hegemònic espanyol dels últims anys.
És per aquest motiu que des de la comunicació Corporativa dels unionistes conservadors estan intentant maquillar l’aspecte del partit. Per començar, això de ‘PP’ se substitueix per ‘Populares’. I la famosa gavina que acompanya el seu logo, conegut ocell carronyaire, ara té els colors de l’estanquera i s’allarga fins a convertir-se en un mig cor.
Aquesta nova imatge, però, recorda de manera molt prominent la silueta del famós nen japonès de la sèrie de dibuixos animats Shin-Chan. El marrec impertinent solia ensenyar el seu cul tot fent moviments laterals mentre cridava ‘culet, culet’. Des de La República hem fet la prova i, realment, encaixa a la perfecció.
Estrenamos marca Populares. @PPopular 💪🇪🇸 pic.twitter.com/5ly0MJ8dpp
— Sergio Ramos Acosta (@Sergio_Ramos_A) 14 de gener de 2019