Edició 2462

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 22 de abril del 2025
Edició 2462

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 22 de abril del 2025

Comín: “Volem ser un motiu d’esperança, perquè vosaltres sou la nostra esperança”

|

- Publicitat -

El conseller a l’exili, Toni Comín, ha carregat contra la repressió que ha exercit al Gobierno espanyol durant els últims anys, en el seu discurs durant l’acte del Consell per la República a Perpinyà.

Publicitat

Ha enviat un missatge a l’estat, demanant que escolti els jutges internacionals, als quals no ha fet cas en tots aquests mesos, i ha declarat que “Espanya no és un estat plenament democràtic”. També ha reclamat a la Unió Europea que hi intervingui, declarant que “un dels camins que ens portarà a la victòria” és fer entendre al Parlament Europeu que el conflicte català “és un greu problema per Europa”.

També s’ha dirigit al poble de Catalunya, recordant que l’estat espanyol mai ha hagut de sentir la veu seva veu de tan a prop, “perquè nosaltres no ens hem rendit. Després de dos anys d’exili i de presó, encara som més forts. Volem ser un motiu d’esperança per tots els catalans”.

Et pot interessar  L'exalcalde de Puigcerdà Albert Piñeira serà el nou director de la Casa de la Generalitat a Perpinyà
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí